ponnylottis

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av lottis pottis - 27 februari 2012 17:46

hej bloggen!

idag var jag hamma och sjuk   ¨

men är nog frisk tills imon!

hej föresten jag heter lottis, är 10 år och gillar att rida    specielt scilla!

jag har inte pojkvänn inte en men snart tror jag!

veckans chema!


måndag: hemma och är sjuk (det är ju det idag)

tisdag: skolan

onsdag: skolan + hoppleksion för marie på skälby4h gård ikn, no prov om örat (boring!!!!!!!!!!)

torsdag: skolan

fredag: myspys med mamma

lördag: rida scilla ink släppa henne i padocken

söndag: lite vad som helst




ja jag vet!

eller vad vet jag hihi  



jaja måste snart gå och ducha elr göra nått så att jag inte blir rast lös!

sov gott!   



                           mvh.................  





  scilla i sommar hagen i sommras 2011

tilsammans är vi oslagbara    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag heter lottis och min medryttarponni liten scilla ett gotlandsruss skriver om vårat vardagliga liv hoppas ni gillar min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards